Saturday, July 03, 2010

Herregud vad varmt...

13:00
Syrrorna har somnat i min säng, själv ligger jag och läser chick lit, passande för en kyckling.




21:30
temperaturen ute når upp till 23 grader pust.. Huset har ett svart plåttak och sovrummen ligger självklart på övervåningen, jag gissar att det är runt tretusen grader sovrummet just nu.

I har iallafall somnat, jag ligger som en strandad val bredvid och kippar efter luft. -30 känns väldigt avlägset nu men varje månad när elräkningen dimper ner i brevlådan kommer jag ihåg och det känns lika bittert som då, när vi eldade tusenlappar åt kråkorna.

Jaja jag ska sluta älta gammal skit nu och återgå till tantboken

God natt.




- Posted using BlogPress from my iPhone
Location:Sverige

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home