Monday, June 14, 2010

Sommar

Har varit på landet i helgen, måste fixa inför gamlingskalaset.
Trädgårsarbete stod på schemat gick sådär kan jag säga.

Spöregn och kraftig blåst på lördagen när gräset skulle klippas..gräsklippehaveri och översvämning i badrummet av läckande tvättmaskin på söndagen. Lägg till irritation, anklagelser, "detärmestsyndommigjaghargjortmestgräl" mellan makarna så är bilden komplett.

Nåväl, syrrorna hade det nog bra iallafall, bilden har N tagit, hon är så himla duktig på att fotografera.

I veckan ska jag in till jobbet och löneförhandla, har fått en ny tjänst så nu jävlar ska jag ta i så jag kräks i löneanspråk. Tänker att en sisådär 25% löneökning är på sin plats, vi får väl se, förmodligen blir resultatet en mycket bitter medarbetare...ingen förändring alltså.

Nä nu ska jag återgå till popcornen innan syrrorna vaknar

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home